Monday, November 10, 2008

5th November, 2008 Pay for the violation ticket


Today I went to the Driver Center to pay the fine I had been given in Skytrain.

But the counter woman did too bad conduct.
It was obvious that she wasn't used to keyboarding and she often said tut in spite of there was me in front of her.
I have heard customer sevices in Canada, for example at public organization, some restaurants do bad conduct.
It is over my expection.

Then I finished the procedure for about ten minutes and received just one poor looking paper prove my payment.
I guess I didn't need to pay the fine...

今日スカイトレインでもらった罰金を払うためにドライブセンターへ行ってきた。

しっかしカウンター嬢の態度が悪かった。。。
目の前に僕がいるにも関わらず、明らかにキーボードの操作に慣れてない手つきで「チッ」を連発。
カナダのサービス、公共機関・レストランなど、は悪いと聞いたことがある。
ここまでとは思わなかった。
それから10分ほどで手続きは終了したが、ちゃちい支払い証明の紙1枚をもらっただけ。
何か払わなくても良かった気がする。。。

No comments: